Zijn Redbull en Goldenpower van dezelfde fabrikant/bedrijf?

Ik ben zelf een fijnproever. Ik proef ook heel duidelijk het verschill tussen water en spa blauw. En nee dit zit niet tussen me oren.
Wat mij is opgevallen dat de smaak van Redbull heel erg lijkt op die van Goldenpower die is te verkrijgen bij de ALDI. De vormgeving van het blikje is ook hetzelfde alleen de kleuren en naam zijn anders.
Komen deze drankjes uit hetzelfde bedrijf?

Toegevoegd na 1 uur:
Nogmaals. Het gaat hier tussen de vergelijking GoldenPower - Redbull. Geen andere drankjes. Daar zit heel veel smaak verschil in. Redbull en Goldenpower verschillen ook kwa smaak, maar zitten wel heel erg dichtbijelkaar.

Toegevoegd na 8 uur:
Nog een keer dan; ik beweer niet dat ze hetzelfde smaken. De smaak lijkt erg opelkaar vind ik. Ik ben een fanatieke energiedrank drinker en heb er al velen op. Redbull en GoldenPower zitten kwa smaak heel dichtbijelkaar. De blikjes lijken ook opelkaar. Het Blauwe vlak wat schuin naar beneden loopt is bij de Goldenpower groen.
Redbull heeft onlangs een zaak gewonnen van de coffeeshop THE BULLDOG omdat zij een blik hadden die er teveel op leek. Ik vind dat GoldenPower er nog meer op lijkt.
Daarnaast heeft een vertegenwoordiger van CocaCola mij verteld dat ze met Redbull willen concureren. Toen suggesteerde ik "neem GoldenPower over" het antwoord was toen; GOLDENPOWER IS VAN REDBULL. Dit betwijfel ik dus.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
16.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is er iemand die niet het verschil tussen water en spa blauw proeft dan?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die van de aldi en lidl zijn veel zoeter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je vraag en uitleg 2 totaal verschillende dingen zijn. Als je gewoon had gevraagd of deze 2 van dezelfde fabrikant kwamen PUNT. dan had je deze antwoorden niet gekregen. Misschien opnieuw vragen??

Het beste antwoord

Ik las op een forum dat goldenpower uit limburg komt en de blikjes uit oss, gedistribueerd door de Aldi.

Nu nog even achterhalen waar de Red Bull vandaan komt.

Maar ga er vanuit dat dit niet hetzelfde fabriek is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

als fijnproever mis je denk ik dan wel behoorlijk wat talent, aangezien ik duidelijk het verschil proef als niet fijnproever.

Toegevoegd na 45 seconden:
dan zullen bijna alle blikjes van de zelfde fabriek komen, het lijkt allemaal op elkaar alleen dan net iets anders
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou kunnen, supermarkten zijn tenslotte geen fabrikanten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb van vrienden gehoord dat het van dezelfde fabrikant is. Zo ook met drum en tabacco farm (shag).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik durf te wedden dat zij maar wat interresant wouden praten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk naar de verpakking en kijk naar de fabriek waar het geproduceerd is en google. Check maar even. Toch bedankt voor het beargumenteren van je min!
Ik drink wekelijks zo'n 2 golden power en soms dan weer een redbull, die naar mijn mening veels te duur zijn, maar er is wel degelijk verschil, het blikje redbull heeft een iets fijnere smaak, iets minder zoet. ik ben geen fijnproever, maar durf toch met enige zekerheid te zeggen dat het nooit hetzelfde kan zijn.
De Energy die het dichtste bij komt qua evenaren van RedBull zijn de Slammers, te koop bij oa Hoogvliet, Coop en e-markt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uiteindelijk is hier de vraag gewoon of ze van dezelfde fabrikant komen.