Kan je leven van frisdrank?

Kan je leven door alleen maar frisdrank of iets anders te drinken (in ieder geval geen water).

Toegevoegd na 2 minuten:
+ alle andere levensmiddelen natuurlijk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat nou het hoofdbestanddeel van frisdrank water zijn. Van vruchtensappen trouwens ook en van bier ook.

Het beste antwoord

Blijven leven lukt wel, lijkt mij. Maar misschien levert het wel problemen op, dat het grotendeels uit water bestaat, zegt namelijk niet zoveel.

Als je bijvoorbeeld alleen koffie drinkt en geen andere dranken, loop je een groot risico. Je lichaam heeft namelijk extra water nodig om die afvalstoffen van de koffie af te voeren, dus moet je voor elke beker koffie eigenlijk een extra glas water drinken als compensatie.
Dus als je per dag een liter koffie drinkt, en geen extra water kom je eigenlijk 1.5-2 liter plús 1 extra liter aan water tekort.
Als je veel fruit en groente eet waar veel vocht in zit, kan je wel een deel van dat water compenseren, maar niet alles.

Hoe dit zit met frisdrank, kan ik niet vinden. Maar het zou kunnen dat voor frisdrank iets soortgelijks geldt.
Daarnaast bevat het een heleboel suiker en chemische toevoegingen, wat echt niet goed is voor je lichaam.
Dus ik zou het niet aanraden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed verhaal, dus een plus, ook ter compensatie van een rare, niet uitgelegde min.

Andere antwoorden (7)

Ja hoor!
Je krijgt vocht binnen en daar gaat het om!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, je zult er ook nog iets bij moeten eten, anders houd het een keer op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had gehoopt dat ik het toegevoegde niet hoefde toe te voegen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) hihi
Ja hoor, maar niet zo lang helaas... Van alleen tarwe kun je zelfs gezond blijven leven, van frisdrank niet...

Frisdrank is niet fris...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JaNee je moet water binnen krijgen. zonder water ken je niet lang leven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
frisdrank is grotendeels water.
Dat kan wel.
Maar beter is het om af te wisselen met thee of puur sap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja kan wel maar je wordt er heel dik van door de enorme hoeveelheid suiker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, ik ben het levend bewijs. Ik drink zelde wat anders en ik ben niet dik en voel me uitstekend. Ik ben ook al ruim 10 jaar niet ziek geweest.

Wondermiddel.