Welke cola is minder zoet van smaak ?

Ik ben mijn suiker gebruik aan het verminderen maar wanneer ik een heerlijk glas cola drink , dan smaakt deze dus veel te zoet .
Mijn vraag gaat dus NIET over cola met suikervervangers !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
1.4K
Ritsuka
9 jaar geleden
Misschien gewoon geen cola meer drinken dan, het is nu eenmaal met veel suiker
Z512099
9 jaar geleden
Ik vind de Cola Zero de minst zoete en meest smaakvolle.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is biologische cola, die is een stuk minder zoet. Het smaakt wel iets anders dan gewone cola. Ik vind het zelf meer smaken naar van die colaflesjes-snoep dan naar cola-drinken, van mensen van een generatie ouder hoor ik dat deze cola smaakt zoals het in hun tijd smaakte.
Ik weet overigens niet of alle biologische cola anders smaakt dan reguliere hoor, misschien zijn er ook wel biologische cola-merken die als de gewone smaken maar wel minder zoet zijn, ik heb er maar eentje geproefd zelf.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Pepsi max vind ik persoonlijk de minst zoete.

Antwoorden (1)

Cocacola is minderzoet als pepsi.