Hoeveel % alcohol zit er in lawaaiwater ?

lawaaiwater is een sterke drank in zuid afrika

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Lawaaiwater is het afrikaanse woord woord voor brandewijn, dus minimaal 35% alcohol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ikzelf weet dat niet, maar ik spoorde wat op: 0,4%, gevonden in onderstaande link en daarin voorkomend geknipt en geplakte stukje...

"Dus als ik het goed begrijp vinden mannen een pilsje zo lekker omdat er vaginaal vocht inzit? Ja dat moet dan wel. Vandaar dat ze dat spul natuurlijk lawaaiwater noemen en de grappen over vrouwen over de tafel springen." Ja dat was de oplossing en daarom was het nou zo lekker. Wel vreemd ja want bier bestaat voor 99,6% uit grondwater evenals Spa.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bier bevat doorgaans 5% alcohol. Dus je stelling van 99,6% water klopt niet helemaal.