Kan je in Nederland Ferrero Esta The verkrijgen?

Ik was met werkweek in venetie en daar heb ik in een supermarkt Esta The Pesca gekocht, dit was veel lekkerder dan de ice tea in nederland, maar ik kan het niet ergens anders dan in italie vinden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
6.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind Lipton ook vies, ik weet niet waar je woont, maar ik koop ze in Duitsland, eigen merk van de Netto markt, €0,49 voor 1,5 liter !!
SimonV
10 jaar geleden
Nee, Ferrero verkoopt Estathe niet in Nederland.
Je zou een Italiaanse delicatessenwinkel kunnen vragen of ze het toevallig hebben of voor je kunnen bestellen (=importeren). Je kunt het wel via eBay in Italië bestellen.
Als je (gratis) met PayPal betaalt, loop je geen risico dat je je geld kwijt bent.

Antwoorden (1)

Ja, je kunt blikjes ermee bestellen bij Appetito Italian Food in Amsterdam. Zie http://www.appetito.eu/shop/index.php/estathe-pesca-blik.html (perzik) en http://www.appetito.eu/shop/dranken/alcoholvrij/estathe-limone-24-x-33cl.html (citroen).
Amadea