Ja.
Maar dit is niet handig voor waterpijp tabak omdat dit uit zichzelf niet brand omdat het te vochtig is. Maar het kan wel met gewone shag of wiet of hasj maar je moet het wel bijna (vooral als je hasj wat vochtig is ) elke keer als je een trekje wil hebben aansteken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een waterpijp wilt roken zul je wel een warmtebron nodig hebben. Zelf gebruik ik al een paar jaar een elektronisch kooltje. Heel gemakkelijk en niet die vieze lucht en zwarte walm van gewoon brandende kooltjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Proleqq
een jaar geleden
Waar kan je z’n elektrische kooltje halen?