wat is het verschil tussen cup A soup en coup A soup souperieur?

Er is laatst een nieuwe varianti van cup a soup gekomen, wat geen poeder is maar een soort dikke, plakkerige substantie. ik heb ze al geproefd, maar wat is het verschil precies tussen de gewone en de ''souperieur''?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
1.5K

Het beste antwoord

Het verschil is dat Cup A Soup Souperieur gepureerd is.
Gepureerd? Ja, het zakje bevat een rijke vloeibare inhoud. Dat is anders dan je gewend bent. Het is gemaakt van de lekkerste natuurlijke ingrediënten en duurzaam geteelde tomaten. Deze rijke en romige soep is pure verwennerij!
Hou je van variatie? Dat is mooi, want er zijn 4 heerlijke smaken:
- Tomaat Mascarpone met Basilicum
- Romige Tomaat met Tuinkruiden
- Pittige Tomaat Zoet-Zuur
- Mediterraanse Paprika & Tomaat.
Cup-a-Soup Souperieur is te koop in losse sachets. Makkelijk om te variëren maar ook om mee te nemen naar je werk bijvoorbeeld.

Het bereiden van deze verwen-soep is net zo simpel als de reguliere Cup-a-Soup:

1. Scheur de sachet aan de bovenzijde open. Knijp de pasteuze inhoud leeg in een mok.
2. Voeg 150ml kokend water toe.
3. Roer het voor 30 seconden goed door – even laten staan - klaar. Genieten!

Gun jezelf een Souperieure break, met Cup-a-Soup Souperieur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.cupasoup.nl/verassend-lekker-nieuws-voor-iedereen-die-echt-wil-genieten