welke prosecco is zoet en niet duurder dan 15 euro?

Voor een feest over een paar maanden ben ik op zoek naar een zoete prosecco. Omdat ik zelf geen alcohol drink, ben ik op zoek naar iemand met verstand van prosecco. Welke prosecco is zoet van smaak en heeft een relatief lage prijs?

Voorbeeld dat ik op internet vond: Bellussi Prosecco Frizzante. Deze is niet duur, maar is deze ook zoet?

Alvast bedankt!!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
5.4K

Het beste antwoord

Kassa heeft procecco's getest en de Villa marianna kwam als beste uit de bus, deze is echter fruitig. Zoet wordt niet door iedereen gewaardeerd, dus niet is niet in grote hoeveelheden geschikt voor een feestje. Kies voor een lekkere procecco, daar doe je je gasten meer plezier mee, dan met limonadesiroop.
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/test-proosten-met-prosecco/speel/1/
De Santa chiara is een goede tweede, met snoeperige afdronk, daar kun je dus vanuit gaan dat deze zoet is. Vraag advies aan de verkoper als je er zelf geen verstand van hebt, deze weet wat algemeen lekker wordt gevonden. En kan iets zoeken wat in je prijsklasse valt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Astoria Lounge Spumante Classic brut

Heerlijke zoete wijn.