kun je wijn invriezen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet in de fles. Dan barst 'ie.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Leuke vraag +

Het beste antwoord

Restjes wijn kan je invriezen. Daarna is het niet meer drinkbaar, maar wel geschikt om door sauzen en stoofpotten heen te doen. Je kunt het restant natuurlijk ook bij de maaltijd serveren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Rode wijn kun je goed invriezen om later te gebruiken in (pasta) saus of jus of zoiets. Vries het in in van die diepvrieszakjes voor ijsklontjes.

Toegevoegd na 2 minuten:
Witte wijn zou veel afhangen van soort tot soort,dus even proberen.
fremar