Helpt nan yu thee bij het afvallen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
1.4K
Castle
10 jaar geleden
http://www.nanyuthee.info/

Antwoorden (1)

Nee, om af te vallen moet je zorgen dat je meer kcal verbrand dan je binnenkrijgt. (en natuurlijk niet jezelf volledig uithongeren door onder je BMR te gaan eten).
De thee kan tijdelijk even helpen, omdat er waarschijnlijk allemaal vochtafdrijvende kruiden in zit. Dan verlies je wel snel gewicht, maar dit is allemaal tijdelijk, en geen vetverlies.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
ik zou graag willen weten wat er fout is aan mijn antwoord.
Ritsuka
10 jaar geleden
je kunt beter kijken naar goede voeding, dieetpillen is ook zonde van je geld, want je leert niet wat gezond eten is.
anneliez
10 jaar geleden
dieetpillen helpen ook niet, Als ze wel hielpen zouden er geen dikke mensen meer rondlopen
Ritsuka
10 jaar geleden
Klopt. Vaak zijn ze nog gevaarlijk ook, omdat ze niet gecontroleerd worden zoals medicijnen, en ze bijvoorbeeld heel veel cafeine kunnen bevatten.