Zit er theine in Turkse appelthee?

Appelthee is geen echte thee dus verwacht het niet, maar zit er theïne in?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
3.5K

Het beste antwoord

Voor zover ik na kan gaan, bestaat Turkse (appel)thee, net als de theezakjes die wij vaak in de supermarkt kopen, uit een blend van enkele smaakmakers en zwarte thee.

In dat geval zal er wel degelijk theïne in zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel de thee van Akdeniz, het witte of rode poeder in de zakken.
Wordt omschreven als toeristen thee.
Dus niet de Cay thee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aha... ik wist niet eens dat er een verschil is... ;)
In dat geval durf ik het niet te zeggen... (ik heb verscheidene zoekpogingen gedaan)
Minste wat ik nu kan doen is in ieder geval je vraag een dikke plus geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je, heb het even verder nagezocht en in die oplos "thee" zit geen Theine.