Wat is een goed kelnersmes?

Een vriend van mij volgt een cursus over wijn. Ik wilde hem graag een kelnersmes geven. Maar ik er helemaal geen verstand van. Wat is een goed kelnersmes? Qua merk, maar ook qua materiaal?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
1.4K

Het beste antwoord

Andere antwoorden (1)

Dikke kans dat het buiten je budget valt, maar google maar eens op Laguiole.
Die van hierboven voldoen ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een goed kelnersmes wilt hebben, let er dan op dat de punt van de kurkentrekker naar beneden wijst, zodat hij meteen goed in de kurk steekt en niet plat ligt zoals bij Bol.com . En koop zeker niet de goedkoopste , maar één waar je 2 keer kunt verwisselen met de steun voor het openen van een fles.