hoevel flessen sterke drank moet ik halen voor 10 personen ?

ik geef een verjaardag er komen 12 mensen daarvan zijn 7 jongens die lusten bier en mix ? en de rest meiden lusten alleen mix

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
niko
10 jaar geleden
hoe oud?

Antwoorden (3)

Je bent al gauw geneigd teveel drank in te slaan,voor deze hoeveelheid personen lijken mij 3 flessen mixdrank wel voldoende en 1 krat bier. Maar wil je zeker weten dat je niets te kort komt, ga dan naar een slijter en maak de afspraak alles wat je over hebt en nog niet geopend is, dat je dat terug brengt. De meeste slijters verlenen deze service wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1krat bier=3biertjes de man.
1fles drank om te mixen.
fris om te drinken en te mixen.
veel plezier.
10 jaar geleden
Mijn ervaring is dat de meeste mannen liever bier drinken dan mixdrankjes. Komt goed uit, want bier is veel goedkoper dan sterke drank. Daarnaast drinken de mannen vaak net iets meer dan de vrouwen. Zorg er dus voor dat je in elk geval genoeg bier in huis hebt.

Voor een leuk avondje feesten zou ik minstens 10 flesjes de man rekenen. Wat overblijft kun je bewaren voor een later moment. Speel extra op safe en haal 3 kratjes a 24 flesjes in huis. Komt niemand droog te zitten.

Qua sterke drank 3 flessen. Kies de bekende merken/ smaken. Dan weet je zeker dat het goed is.

Daarnaast natuurlijk fris en sap om te mixen en voor de personen die even geen alcohol meer willen of misschien is er wel een bob in het gezelschap.
AlphaLimaSierra