Hoe heet die thee waar een bloem inzit en waar koop je deze?

Zag deze voorbij komen op mijn fb en wil hem ook heel graag proberen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
2.1K

Antwoorden (4)

Hier kan je ze bestellen: http://www.teaspecials.nl/theebloemen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het wordt gewoon een theebloem genoemd. Het bestaat uit een bolletje thee van groene of zwarte theebladeren zonder kunstmatige toevoegingen. In het hart van de theebloem zijn verschillende eetbare bloemen verwerkt. Het uitkomen van de theebloem is een prachtig gezicht. Dit duurt vier tot tien minuten. Ze worden in China gemaakt, maar je kunt het in Nederland ook bestellen bij Teaspecials.
Amadea
10 jaar geleden
Een theebloem. kan je kopen bij de secretgarden.nl, dat is de moeder van serena verbon van beautylab.nl als je dat kent.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit zijn theebloemen. Je kunt ze kopen, maar ook zelf maken.
Op http://www.theebloemen.nl/blogs/blog/zelf-theebloemen-maken/ staat hoe je dit kunt doen.
Niet alle bloemen zijn eetbaar. Ze kunnen zelfs giftig zijn. Je kunt eetbare bloemen kopen bij AH, Coop, Jumbo, Plus, Deen.
Voor de verse groene theebladen gebruik je citroenmelisse, kruizemunt, salie. Mijn favoriet is (Marokkaanse) munt. Te koop bij het tuincentrum.
Leuk en veilig alternatief is zaden kopen, zelf opkweken. Zaden te koop bij tuincentrum.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super leuk