Pakken Fruitsappen

Er staat alleen Sinaasappel op afgebeeld maar als je de ingedriënten leest dat er toch andere fruit in zit b.v. zoveel % appel etc.
Het is toch veel lekkerder als het puur is net als je 'm thuis perst, waarom ook niet op die manier in pakken gevuld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
1K

Antwoorden (3)

Omdat mensen graag ook andere fruit in hen drankjes willen, anders was het geen fruitsap. Als mensen alleen sinaasappels willen, kopen ze wel jus 'd orange ;)

Trouwens, bij AH heb je vers geperst sap. Iets duurder, maar dan heb je ook wat ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de meeste fruitsappen gebruikt men appelsap als basis sap daarbij wordt er wat andere fruitsmaken aan toegevoegd.
Alleen sinaasappelsap bestaat uit sinaasappelconcentraat plus water

Toegevoegd na 1 minuut:
laatst is daar bij radar een uitzending over geweest
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als op een pak staat sinaasappelsap dan mag er volgens de wet alleen sinaasappelsap inzitten. Dat kan wel geconcentreerd sap met water zijn om vervoerskosten en energie te besparen. Een pak fruitfrisje kan natuurlijk allerlei bestanddelen bevatten. Een afbeelding van een sinaasappel zegt niets.