Is een frappucino van starbucks net zo duur in amerika als nederland?

Ik ben een keer bij starbucks op eindhoven airport geweest. Daar is een frappucino wel erg duur. Dus daarom zou ik willen weten of het net zo duur is in amerika.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In turkije zijn ze goedkoper :D
paulus811
10 jaar geleden
In luchthaven horeca is NOOIT iets goedkoop.

Antwoorden (2)

Nee elk land heeft zijn eigen prijzen de mc Donalds is hier ook duurder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, ik ben frappucino gek.. Maar in america betaal ik $4-6 en hier in NL.. € 4 dus dat een behoorlijk verschil.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
€ 4,00 is ongeveer $5,30 dollar, dat ligt toch redelijk in de buurt van het gemiddelde van jouw prijsrange in dollars ;-)