Een overschot aan cafeïne zorgt ervoor dat je langer wakker blijft, indirect kan het tekort aan eventuele te ontstane slaap agressie opwekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dat kan niet aan koffie liggen. Wellicht een beetje een opgejaagd gevoel, als die persoon veel koffie drinkt. Dat komt dan door de cafeïne die erin zit.
Maar agressiviteit kan wél worden veroorzaakt door het consumeren van veel suiker. Dus als degene om wie het gaat koffie met flink wat suiker erin drinkt, dan kan het dáárdoor komen.
Amadea