ik zoek bronwater met hoger zoutgehalte, ivm lage bloeddruk..... naam aub?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
18.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit recent onderzoek is gebleken dat zout hier niets aan veranderd. Dit is een waanidee dat al jaren de ronde doet.
Helaas heb ik hier geen bron van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meer zout eten is niet een goede manier om de bloeddruk te verhogen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als er verder geen klachte zijn, zie ik geen reden om speciale dingen te gaan gebruiken. bij klachten zou ik de huisarts om advies vragen.
mijn ha zei ooit:"als er niks bij komt, wordt je 100"
Cryofiel
11 jaar geleden
Als je al bronwater met wat extra zout wilt drinken, waarom koop je dan geen gewoon bronwater en doe je daar een mespuntje zout in? Nog beter: neem gewoon kraanwater en doe daar een mespuntje zout in.

Antwoorden (2)

Een liter Vichy zorgt voor de helft van de dagelijkse hoeveelheid zout die je mag opnemen. Ook Apollinaris, Gerolsteiner en Chaudfontaine hebben een hoger zoutgehalte.
fremar
11 jaar geleden
Victoria Water en Apollinaire hebben een aanzienlijk keukenzoutgehalte.