Waar kan ik amaretto en of Irish cream poeder voor over de cappuccino halen?

Het is altijd wel lekker als je een beetje Amaretto- of irish creampoeder over de cappuccino heen strooi, nou is het probleem dat er alleen maar cappuccino strooiers met 4 smaken te koop zijn.
Ik wil die Kaneel en Chocolade niet, maar om die weg te gooien.
Ik heb al op de site van Rosenberg Diemen gekeken waar die strooiers vandaan komen maar kon op hun site geen afzonderlijke poeders vinden.
Wie weet de amaretto en Irish cream poeders los of samen te koop?

Toegevoegd na 7 minuten:
Misschien dat iemand de amaretto en Irish cream poeder niet lekker vinden maar liever de Chocolade en kaneel poeder heeft, dan kunnen we misschien de twee smaken elke keer ruilen ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
2.2K

Het beste antwoord

Bij de slijter. Een klein scheutje Amaretto of Ierse whiskey door de koffie is veel lekkerder dan een smaakstofje.

En anders; misschien kun je iemand anders blij maken met de cacao en kaneel uit de strooiers? Ken je iemand die zelf koekjes bakt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wij halen in de duitse supermarkt altijd bussen met amaretto poeder om door de gewone koffie te doen. Wellicht werkt dat ook ? Zijn bussen van 400 gram voor een paar euro