Waar kan ik nieuwe bierdoppen halen?

Toegevoegd na 14 minuten:
edit: ik zou eigenlijk verschillende doppen willen kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1.8K

Het beste antwoord

bij winkels die spullen verkopen voor mensen die zelf bier brouwen.
zoals op bijgaande link, en de anderen die ik niet gelinkt hb
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Van deze webshop, waar je ze kunt kopen is ook een winkel waar je naar toe kan.
www.brouwmarkt.nl › Winkel › Bier brouwen › Bier Bottelen

Toegevoegd na 50 minuten:
Als je verschillende kroonkurken wilt, omdat die je gebruikt moeilijk op de fles gaan, dan zou het probleem ook aan het apparaat dat je hiervoor gebruikt kunnen liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zou zeggen,even de brouwerijen opbellen.
fremar
11 jaar geleden
als je ze in Amsterdam wil halen kan je even langs De Prael gaan, dat is een brouwerij op de oudezijds voorburgwal zij geven je er zo een paar