Kan ik van losse theebladen thee zetten in mijn koffiefilterapparaat?

Of moeten de theebladen echt 5 minuten trekken in heet water

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (2)

Je zult er wel een thee-achtige drank mee kunnen bereiden. Maar niemand zal 'm lekker vinden. Thee smaakt gewoon niet als die én in apparaat gemaakt wordt dat naar koffie smaakt én niet met kokend water getrokken is. Dat wordt 'bocht'.
Koop voor tien euro een waterkoker bij Hema of Blokker, en je hebt zó een kop lekkere thee gemaakt!
Amadea
11 jaar geleden
Dat gaat prima, op mijn werk doe ik het al jaren zo tot volle tevredenheid van de mensen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar ik werk die mensen doen het al jaren, ook om finaciele reden.
Geen geld om nog meer apparatuur te kopen.