Is het slecht om limonade achter elkaar op te drinken?

Ik heb altijd de neiging om limonade met prik lekker achter elkaar op te slokken, maar is dit slecht voor het lichaam?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (2)

Voor je tanden is het juist beter dan pauzes ertussen nemen, maar voor je lichaam maakt het niet zoveel uit. Er is trouwens wel 1 iemand aan overleden omdat hij zoiets deed, maar de kans dat dat gebeurt is erg klein
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou wil ik wel wat meer weten over die persoon die dood is gegaan. Hoe kwam dat? Na hoeveel limonade?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 beker. Maar hij dronk dus zonder adem te halen waardoor hij uiteindelijk adem haalde en al dat prik in zijn luchtpijp terecht kwam. Hij kon niet meer ademhalen en stikte. Het effect werd dus versterkt door de prik, anders had hij het wellicht uit kunnen hoesten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt mij als een ' broodje aap' verhaal, bij een beetje vocht in je luchtpijp ga je al hoesten. Je stikt niet zomaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kwam op het nieuws... Maar als je het niet geloofwaardig genoeg vind moet jij het weten.. Maar er kwam heel veel vocht in zijn keel. En zoiets gebeurt niet dagelijks, maar het was een ware uitzondering
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onzin verhaal,dat kan echt niet,dan zou het zowat gevaarlijk zijn snel een glas leeg te drinken wat iedereen wel eens doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees eens.. Het was een uitzondering.. 1 op de zoveel ... Als het elke dag zou gebeuren dan kwam het niet op het nieuws, Maarja...
Ten eerste is limonade slecht voor je tanden, en opslokken is met elke drank niet goed voor je lichaam. het is beter om rustig iets op te drinken In plaats van een hele beker naar achter te gooien. Je lichaam moet ook plaats maken en het is natuurlijk niet zo fijn als alles in een bak naar beneden.

Ook met koolzuurgas kan het zijn dat je de hik krijgt of boeren moet laten.