Uitgaan is duur geworden. Weet iemand een link naar een drankenkaart uit rond 2000?

Er gaan verhalen dat de dranken in café's sinds de omzetting van gulden naar de euro 3 tot 4 maal duurder zijn geworden. Ik zoek afbeeldingen van drankenkaarten om erachter te komen of dat klopt.

Toegevoegd na 6 dagen:
Kan iemand een afbeelding van een drankenkaart uit de jaren negentig uploaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de gulden niet was verdwenen waren de prijzen ook schrikbarend gestegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je al zo'n afbeelding krijgt moet je er OOK één van 1990 hebben om in ieder geval te zien wat daar het verschil was. Houd dus rekening met inflatie!

Antwoorden (1)

Die verhalen kloppen niet en zijn overdreven. Kijk maar in de link.