Waar kan ik mede (honingwijn) kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
9.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef even aan bij welke stad je in de buurt woont?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik woon in de buurt van Waalwijk en Den Bosch, in Noord-Brabant.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
In elk geval niet bij Mead and More. ik hoopte te vieren dat ik mijn laatste chemo had. dus 2 flessen besteld en afgerekend ..ik kreeg een week later een mail van de Dhl dat ik binnenkort een pakje kon verwachten. een week later maar eens nagevraagd, het was wel aangemeld maar niet aangeboden.vervolgens op alle manieren in contact met mead and more proberen te komen, maar geen enkele reactie. uiteraard kreeg ik wel mail vanwege de black friday...tja, wat denken ze zelf?

Het beste antwoord

bij mead and more kan je kiezen uit veel soorten heerlijke mede.
zelf ben ik verslingerd aan de dennenmede.

www.meadandmore.nl
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De site ziet er erg veelbelovend uit :). Verkopen ze ook 'gewone' mede..?
Rieneke1
11 jaar geleden
ja, de "klassieke" mede.

Andere antwoorden (4)

Op de kerstmarkt in Maastricht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"De Traay" honingwijn is te koop bij De Weegschaal Gezondheidswinkel, DA drogisterijen[winkels], DIO Drogisterij om er maar een paar te noemen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Je hebt van "De Traay" verschillende Honingwijnen nl. : De Traay honingwijn kruiden wit 750 ml; De Traay mede honingwijn bloemen 750 ml; De Traay kruiden rood 750 ml; Cranberry honingwijn Sky 750 ml. Andere online winkels zijn www.vitatheek.nl , www.drogisterij.net , www.gelekruis.nl , www.webwinkelbroeders.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slijterij Melgers Wijn en dranken. Barrevoetestraat 13-15. 2011 WN Haarlem. Die heeft wel 15 soorten mede
8 jaar geleden
klaariskees
8 jaar geleden
Barrevoetstraat
Hey! Bij www.heathenmead.nl heb je heel veel soorten mede en daar is het ook echt goedkoop (7 euro per fles soms!). Ik zou daar even kijken :)