Hoe is redbull zo populair geworden?

Mensen drinken altijd rebull op school, op straat, overal. Maar hoe bestaad het dat deze zo goed verkocht word en populair is. Terwijl er wel 20 goedkopere varianten zijn. En deze varianten zijn ook net zo goed.
maar waarom koopt iedereen toch altijd redbull.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1.4K

Het beste antwoord

Puur het merk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weegt het merk dan echt op tegen de prijs van 1 euro 10 ongeveer. en in cafetaria een 2 euro per blik. Terwijl een goedkopere veriant maar 30 cent kost. verhouding 1 : 2.75 ongeveer, a 1 : 6.75
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja echt. Het is alleen maar merk met die mensen van tegenwoordig

Andere antwoorden (2)

Gedragen door formule-racers, wielrenner etc. en zo is het maar bekender geworden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Marketing, het aan de man brengen, de reclame, dat 'maakt' een merk.

Een onderbroek bij de Hema kost 5 euro een onderbroek van Bjorn Borg 15 euro. Toch worden beide verkocht, ook de dure.

Natuurlijk wordt niet alléèn Redbull verkocht, maar misschien wel in jouw omgeving, jij hoort bij de doelgroep, de reclame is ook gericht op jongeren. En ook de sponsering van Redbull, ze sponseren stoere sporten en niet de biljartcompetitie, daar zitten hun kopers niet.