Dit soort karretjes heten butler. Hiermeen kan je bijvoorbeeld koppen soep of iets dergelijks rondbrengen. In de gaten passen bekers of soepkoppen of iets dergelijks en dan kan je die gaan uitserveren. Worden vaak in ziekenhuizen of verzorgingshuizen gebruikt.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar is die onderste wel wat laag voor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Foto 2 is een enkele.
Foto 1 is een enkele met nog een opgestapelde "laag" en nog een plaat. Waarschijnlijk is foto 2 het origineel en foto 1 gestapeld om te laten zien dat hij zo in gebruik is.
Want op foto 1 is het wel erg raar om zoiets te duwen
Dat is een horecameubel, ik herkende het een beetje omdat ik zo'n ding met gaten in een keuken heb gezien.

Ze zetten er rechtop de grote keukengereedschappen in om in pannen te roeren, een mega groter garde maar ook een soort schep. Zo drogen die dingen beter en het pakt handig.