Waar kun je het goedkoopst blikjes cola kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
3.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mag het ook euroshopper zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maakt niet uit welk merk enzo

Antwoorden (6)

Ik weet niet welke het goedkoopst is maar in de vomar/alberthein is er highway blikje cola van 17 cent.
Ook heb je van highway cola een 1,5 liter fles van 50 cent en dan krijg je dus ook nog 20 cent terug als je hem inlevert dus voor 1,5 liter cola betaal je daar 30 cent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En heiveel zit er in zoon blikje?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een gewoon formaat blikje en dat is ehhh 0.25 liter ofzo?
Bij een voordeliger supermarkt, zoals de Aldi, en Lidl hun hebben hele goedkope blikjes cola,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Euroshopper bij de AH, Freeway bij de Lidl of River bij de Aldi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij albert heijn , C1000 & Plus heb je ze voor 15 cent ofzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
albert heijn voor 13 cent maar zijn ook wel iets kleiner dn die voor 17 cent van de andere Winkels.
Wil jemerken zoals coca cola of pepsi dan ga nar de makro of naar venlo (limburg) er is een winkel voor de duitsers "2 Brüder von venlo"er hebben die coca cola uit andere landen. heeeeel voordelig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
AH : 23 Cent
Aldi : 25 Cent
LIDL : 25 Cent
Supercoop / Coop : 25 Cent