Poeder drankjes, bestaan ze nog?

Je had altijd bij de basismarkt van die zakjes met poeder die je in water kon oplossen en dan had je 1 liter drinken.
Ik heb ze tot op heden nog niet weer gezien.
Bestaan ze nog in Nederland?
Zo ja, waar?
Ik kan mijn vriendin wel vragen om een doos vol te sturen uit chile (zuid Amerika ) daar zijn ze in overvloed maar dat is niet zo praktisch.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
5K

Antwoorden (3)

Vroeger was er Tang, en tegenwoordig heb je Bolero. Dat kan je bijvoorbeeld hier bestellen: http://www.tsjechshop.nl/tang-limonade-sportdrank
Amadea
11 jaar geleden
Die vind je inderdaad niet meer zo direct, je kunt wel natuurlijke zoetstof(fen) zoals stevia (in vloeibare of in poeder vorm) wat mengen in water en dan heb je ook gezoete drank...

Of je kunt Low Carb Vital Drink bestellen, je kunt het verdunnen met water en je hebt verschillende smaken; zie weblinks...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Loop eens een toko binnen,
bij de toko hier om de hoek (Toko Bandung, Amsterdam Osdorp) hebben ze een rek vol met allerlei rare en lekkere smaken.

3 zakjes voor een euro. Een stuk goedkoper dan frisdrank, en met een fles bubbeltjeswater net zo prikkelend.

Toegevoegd na 5 minuten:
Bedenk wel dat deze zakjes natuurlijk compleet bestaan uit kleur en smaakstoffen!
Maar gezien de afmeting van de zakjes opvallend weinig suiker.

Toegevoegd na 3 uur:
Aan de andere kant...alle populaire frisdranken bestaan natuurlijk uit kleur en smaakstoffen!
En vooral heeeeeeeeel veel suiker!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je dan niet beter een fles ranja kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@stippel, een goedkope fles ranja kost je minimaal 80/90 cent,
heeft een 50/50 verdunfactor nodig voor enige smaak.
en de enige keuze is uiteindelijk sinaasappel!
Nu heb je de mogelijkheid op voor 33,333333333 etc cent per liter elke exotische smaak ter wereld te proberen...
Fait Fos Jeux.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook Turkse winkels verkopen dergelijke producten, soms zelfs in potjes, waarvan je dan porties kan maken -kan dus per glas.