Wat is een wang wang cocktail?

Was laatst in centerparcs vossemeren en had daar in de plaza een wang wang cocktail gedronken.
Die was erg lekker.
Weet iemand wat erin zit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1.6K

Het beste antwoord

Wat erin zit betreft: jenever, wodka, rum, sinaasappellikeur, whisky, whiskey, brandewijn, sinaasappelsap, en ananassap.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb hem ooit gedronken in Canada, daar stond hij op de kaart en dus heb ik hem besteld omdat ik nieuwsgierig was. Ik heb altijd een notitieboekje bij me, want je weet maar nooit wat ik zoal prijsgegeven krijg. Als je maar charmant complimenteert en je charmes in de strijd gooit, verraden veel koks of bartenders hun geheimen.
Vooral in het buitenland, want dan hebben ze geen concurrentie te duchten en ze zijn vaak in hun ego gestreeld. In mijn notitieboekje staat volgende Wang-Wang cocktail.
Alles in gelijke delen;
wodka,
bacardi (witte rum),
gin,
Schotse whisky (scotch)
bourbon whiskey,
brandy,
tequila,
triple sec

Bovenop een scheutje ananas- en sinaasappelsap.
Tot slot een scheutje grenadine.
amc