Waarom staat er in het dranklogo van "Black and White Whisky" twee verschillende rassen van een terriër afgebeeld?

Het zijn (volgens mijn info) geen rassen die je samen houdt; andere honden, andere karakters ook.
Het ene is heen Scottish Highland terriër, en de ander een White Highland Terrier.

Ook heb ik gezocht naar de geschiedenis van dit merk, maar mogelijk op verkeerde sites gekeken dan jullie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
6.9K

Het beste antwoord

Je vraagt in de rubriek dranken naar het feit dat je het vreemd vindt dat er op een etiket twee hondjes staan die je niet (volgens jouw info) samen houdt? Als er een vogel en een kat op staat vraag je je af waarom ze daarvoor kiezen want de kat wil de vogel grijpen?

De bedenker was net naar een honden show geweest en het zijn allebei Schotse honden, zwart en wit.

"James Buchanan was an ardent animal lover and in the 1890s, returning from a dog show, he conceived the idea for one of the world’s most famous trademarks. The black Scottish terrier and the West Highland white terrier were adopted as the Black & White whisky motif which is still used today.

Black & White whisky is most popular in France, Brazil and Venezuela. Although Black & White memorabilia is very popular worldwide. This includes water jugs, ashtrays, mirrors in fact anything with the famous Black & White Westie and Scottie dogs on it."

Toegevoegd na 3 minuten:
Het is dus Schotse Whiskey met Schotse hondjes.