hoe kan je een blikje ice tea openmaken als het lipje kapot is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
5.7K

Het beste antwoord

Met een blikopener of twee gaatjes maken (tegenover elkaar)met hamer en spijker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een gat aan de zijkant, bovenaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
druk met de achterkant van een mes of sleutel het stukje metaal naar binnen. let wel op dat je niet doorschiet. het blik is scherp!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sla er een paar keer op met de achterkant van een vork o.d.
let op doe het op de plaats waar je eerst met het lipje open moest maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan moet je heel hardt drukken met je duim en als dat niet werkt met een schroevendraaier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en dan schiet je met je vinger langs de scherpe rand.. Ik zeg niet doen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb het vaker gedaan hoor
Je slaat er een gat(met iets scherps :) ) in in de bovenkant met de grote van een rietje die daar in kan en dan doe je er een rietje in want anders gaan je lippen scheuren :(

Groetjes van PINKLOVER