Wat is de dichtbijzijnde Starbucks voor mij ?

Ik woon in Bergen op Zoom en helaas hebben wij hier geen Starbucks, waar wel ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1.8K
Ritsuka
11 jaar geleden
Starbucks is veel te dure koffie, met vaak zoveel toevoegingen als room en dergelijke, dat het soms wel 600 kcal voor een grote kop is.
Annswers
11 jaar geleden
@bessie72, Hele volkstammen rijden tig kilometer voor een croissant en een pain, dus zo raar is dat niet :)

Antwoorden (4)

http://www.starbucksinholland.nl/starbucks-in-zeeland in deze bron staat dat er geen Starbucks in zeeland is. Antwerpen zit er wel een maar om nou helemaal naar België te gaan voor starbucks..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Bergen op Zoom ligt niet in Zeeland hoor, maar in Brabant. En in die provincie ligt weer een plaats die de naam Zeeland heeft: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeeland_%28Noord-Brabant%29
Amadea
11 jaar geleden
Maar Antwerpen zit wel degelijk het dichtst bij!
Pieter2011
11 jaar geleden
Ja, klopt helemaal Amadea! En in eigen land kom je in Rotterdam uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Brabant dan.. sorry xD
Antwerpen en Rotterdam zijn de plaatsen die het dichtst bij Bergen op Zoom liggen en waar je een vestiging van Starbucks kunt vinden: http://wikikids.nl/Starbucks
11 jaar geleden
In de stationshal van Utrecht Centraal zit een Starbucks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Schiphol Plaza Aankomsthal 2 is ook een vestiging van Starbucks te vinden. Aankomsthal 2 is de grote hal op Schiphol Plaza waar ook de NS kaartloketten zich bevinden.