Waar verkopen ze nog Pickwick fruit wellness Bloedsinaasappel & Kiwi thee?

Niet meer te koop bij AH, niet meer bij de Makro, niet meer bij Xenos en ook niet meer bij Kruidvat.

Het lijkt wel of deze thee smaak uit de handel gaat.

Iemand enig idee waar deze thee (niet die andere smaken van Fruit Wellness) nog te koop is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de DE shop bij jouw in een grote stad al geprobeerd.

Antwoorden (2)

Online in de "pickwick shop"

Op internet dus. (zoek in google naar "pickwick shop")
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
direct linkje graag. Ik zie mijn keuze er niet bij staan namelijk...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou ik een mail sturen naar pickwick met je vraag. Wellicht kunnen zij iets voor je betekenen of kun je een deal sluiten met de medewerkers van pickwick ;)
Helaas voor je is het niet meer los verkrijgbaar. Het is nog wel verkrijgbaar in een variatiepakket met vier smaken waaronder dus ook bloedsinaasappel & kiwi-smaak (5zakjes)