Behoort bacardi tot de sterke dranken?

En hoeveel procent alcohol zit erin?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
5.6K
Amadea
11 jaar geleden
Hangt ervan af of je een breezer bedoelt of pure rum.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Breezer

Antwoorden (4)

Ja,tot 40 graden alcohol.
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Procent
Nee. Het zijn zoete drankjes met een alcoholpercentage van 5,6%.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yesss dat word zuipee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou ik niet doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ohjawel (:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De consequenties merk je vanzelf ;-)
Amadea
11 jaar geleden
Hopelijk besef je dat je de nacht en dag erna heel beroerd zult zijn. Want doordat ze zo zoet zijn merk je niet dat de alcohol wel z'n gang gaat...
Amadea
11 jaar geleden
@geertos: dat is dan ook waar de vraag over gaat. Lees de reacties bij de vraag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een zoethoudertje voor de pre-puberale jeugd.
Dus als je daar bij wil horen............ En ook nog ontzettend slecht voor je tanden.
Ja, absoluut. Valt onder gedistilleerd met hoog percentage alcohol.
Bacardi Rum bevat 38%
Evenals alle andere varianten Razz/Lemon etc, die ook in een marge tussen de 30 en 40% zitten.

Bacardi Breezer zoals bovenstaande persoon bedoelt waarschijnlijk is een mixdrankje en bevat daardoor minder alcohol in zijn geheel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het alcoholpercentage kan je gewoon op de fles lezen hoor! En alcohol is alcohol dus slecht voor je, zeker als je nog in de groei bent! Je hersencellen sterven er vanaf en groeien niet meer aan! Dus altijd alles met mate drinken ook al zit er maar weinig alcohol in. Daarbij is het ook nog een dikmakend drankje! Door al die suikers die erin zitten.