Precies zoals je zegt, 16 jaar of ouder. Voor sterk alcoholische dranken moet je dan weer 18 jaar of ouder zijn.

Toegevoegd na 11 minuten:
16 moet 18 zijn, haalde twee verschillende dranken door elkaar, soort mix zeg maar.... ;o)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar malibi is toch een sterk alcoholische drank?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yep, je hebt gelijk, haalde twee drankjes door elkaar, sorry.
Om op de site van Malibu te komen, moet je aantonen dat je 18 jaar of ouder bent.

Aangezien het een rum soort is ga ik er ook vanuit dat het gezien wordt als een sterke drank, dus ik zou zeggen 18+

http://www.malibu-rum.com/nl/

Op deze site staat hij ook bij de sterke dranken: http://www.drankenreus.nl/sterke-dranken/dranken/likeur/malibu-1.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dranken die 15% of meer alcohol bevatten worden gezien als sterke drank en deze mag je pas kopen als je 18 jaar of ouder bent. Malibu bevat 21% alcohol dus moet je 18 jaar of ouder zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor de echte malibu bij de slijter moet je 18 zijn, dit is sterke drank.
Voor de mix variant die bij de albert heijn te koop is moet je 16 jaar zijn, deze heeft een lager alcoholpercentage
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18 jaar.
Malibu is een Rumlikeur, met een hoog alcoholpercentage.
Als 16-jarige mag je enkel legaal bier en/of wijn kopen.