Kan je alcoholgeur van 1 consumptie alcohol (bier) verbergen met kauwgom?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LoL mogen je ouders het niet weten? xD

Antwoorden (1)

de alcohol "geur" wel, maar dat komt simpelweg gewoon omdat je de geur overstemt.

de geur van alcohol zal overigens wel langer blijven als de aroma's van je kauwgom. dit houd dus in dat na een tijdje de geur toch zal gaan ruiken.

als de bedoeling is om op deze manier een blaastest de manipuleren kan ik je vast vertellen dat dit niet gaat werken.
onze neus mag dan snel de weg kwijt raken bij een overstemmende mint geur,
maar meet apparatuur meet het % alcohol moleculen in in je adem. dit houd dus in dat het apparaat geen interesse toont bij mint. en dus net als vele andere moleculen gewoon voorbij gaat.

natuurlijk word je voor een standaard consumptie bier niet direct op de bon geslingerd. maar dan zijn bij deze de grenzen van het gebruik van kauwgom meteen duidelijk