Is te koop in natuurwinkels, en mogelijk ook bij winkels als De Tuinen en zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt koolsap kopen bij reformwinkels, maar je kunt het beter zelf maken, is veel verser!

Recept sap:

Pers koolbladeren van biologische kool uit in een vruchtenpers. Voor 1 liter sap is ongeveer 2 kg kool nodig. Gebruik vers en neem geen overgebleven sap van de vorige dag.

Toegevoegd na 9 minuten:
http://www.kruidenkorf.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=58:kool&catid=7:welkomblog&Itemid=15
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij wordt dit nergens verkocht. Maar je kunt koolsap ook zelf maken met behulp van een ontsapper.
Zie bijgevoegde link.