Waar kan ik een klacht indienen over de Perfekt theezakjes?

Theezakjes die kapotgaan waardoor de thee in je kopje komt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Perfekt klantenservice
Bij Perfekt hanteren we altijd de strengste criteria als het gaat om het selecteren van producten, zodat u altijd topkwaliteit in handen heeft.

Mocht er ondanks deze criteria iets niet goed zijn met dit product, willen wij u verzoeken uw klacht en de verpakking naar het onderstaande adres te sturen:

Perfekt
Antwoordnummer 3500
4140 VH BEESD

Ook voor vragen en suggesties kunt u gebruik maken van dit adres.

Toegevoegd na 4 minuten:
U zou eventueel ook terug kunnen gaan naar de winkel waar u het gekocht heeft, het is namelijk het huismerk van Jan Linders Supermarkten, Nettorama, Coop, Deen, DekaMarkt, Boni Hoogvliet en Poiesz Supermarkten.

En u mag verwachten dat u het product normaal kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de winkel waar je ze gekocht hebt. Dat is jouw 'tegenpartij'. Hoe de winkelier dit oplost met zijn leverancier moet hij regelen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom een min??? Antwoord is eigenlijk beter dan de andere!
Contact opnemen met de fabrikant mag uiteraard ook, maar de verkoper is 100% aanspreekbaar voor wat hij verkoopt, en stukken makkelijker te benaderen voor de koper dan de fabrikant.
Van mij een +, al is het maar als compensatie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met productproblemen als dit krijg je veel meer voor elkaar bij de fabrikant Gabi. Ik heb al tig keer een doosje met gratis producten ontvangen per post. Bij de supermarkt zelf klaag ik alleen over verse producten (aardbeien die beschimmeld zijn 24 uur na aanschaf).