Waar kan ik nog zakjes kaneelthee voor een hele pot thee kopen?

Pickwick doet de zakjes smaakjesthee voor een hele pot uit het assortiment, en dat geldt voor alle smaakjesthee. Ik wil liever geen eenkopszakjes kopen. Waar kan ik ze nog krijgen, of welk ander merk heeft wel zakjes kaneelthee voor een hele pot in het assortiment?

En ja, ik weet dat ik ook 2 of 3 zakjes in de pot kan hangen, maar waarom zou ik dat doen als ik altijd een hele pot wil zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik doe altijd 1 eenkopszakje erin en wacht 10 minuten, smaakt dan prima hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom toch 3? In een groot zakje zat 4 gram, in een klein zakje zit 2 gram. Lijkt me nog steeds goedkoper dan dure zakjes van een natuurvoedingswinkel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was nog steeds boos omdat de cactusvruchtthee uit het assortiment is gegaan (die zit alleen nog in eenpersoonszakjes in doosjes waar 4 smaakjes in zitten) en nu DIT weer... Ik denk dat ik het ouwe trouwe thee-ei maar weer eens tevoorschijn haal.

Het beste antwoord

Stippel, ik koop ze in de natuurvoedingswinkel . Daar staat wel op dat het voor 1 a 2 koppen is maar ik zet thee in een thermoskan en laat het zakje gewoon zitten. Heerlijk. En ja, dat kan met thee uit een natuurvoedingswinkel, eigenlijk wordt de thee almaar lekkerder. Dat wordt na een poosje dus geen bittere supersterke thee. Dus misschien is dit een alternatief.
Succes.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de Xenos verkopen ze kaneelthee waar je gewoon een hele pot van kan zetten.
Ik heb het daar zelf gekocht(ze hebben ook lekkere zoethoutthee trouwens)
Volgens mijn heeft Zonnatura ook kaneelthee,dat zou je ff moeten checken,ik weet niet zeker of dat (nog) zo is.
Ik gebruik zelf trouwens wel 1 kopszakjes om een pot thee te zetten en laat die er dan een uurtje ofzo inzitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook zelf de kaneelthee maken. Recept heb ik van een thee-operator gekregen.
Voeg bij 100 gram losse thee 8-10 gram kaneelschilfers (neem een kaneelstokje en sla deze voorzichtig kapot zodat je schilfers krijgt) vermeng dit goed met een lepel of met schone handen.
Als je thee zet doe je 4 gram losse thee in een thee-ei. Bij winkels waar ze goede koffie en (losse) thee verkopen, kun je ook een maatschepje kopen.
Gebruik geen kaneelpoeder, dat geeft losse korrels in je thee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Albert heijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanwaar die min? Ik heb dat ook gewoon bij de albert heijn gekocht hoor!. Dat het eruit gaat wil nog niet zeggen dat het niet meer in de schappen ligt en dus niet meer te koop is.
Ik maak kaneelthee door een kaneelstokje in de pot te doen. Hoe langer hoe zoeter, het wordt niet bitter. Ik hergebruik het stokje zelfs twee keer, de thee wordt sterk genoeg. (Kaneel is heel gezond, hè!) De kaneelstokjes heb ik van de markt of de toko.