Zit er verschil in groene thee van de bekende thee merken of de groene thee die je koopt bij toko's of andere soortgelijke winkels?

Is verse groene thee die toko's verkopen beter dan groene thee van bijv. Lipton of Pickwick of andere merken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
1.2K

Het beste antwoord

JA. In de pickwick thee bijv. zit vooral takjes,wat blaadjes en extracten. Als je het in de natuurwinkel koopt in grote zakken ,los,(gedroogd) dan weet je dat je alleen blaadjes groene thee hebt.

Want wat ze in die theezakjes doen wordt in een keer gekapt.Zodat er ook takjes tussen komen. En ze plukken niet de bovenste blaadjes zoals dat hoort bij groene en witte thee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je val
Losse blaadjes hebt ik de kwaliteit beter.

Bij een plantage in indonesie vertelde ze wat in de zakjes zit van
Lipton en pickwick is meer
Het afval product die ze daar niet gebruiken
Voor de thee

De dust is alleen voor thee zakjes en niet voor in bolletjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry voor de slechte typwijzen.