Een halve liter bier kost er tussen de 1,90 en 2,50 euro.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tjeeeeeeeeeeeeel

Andere antwoorden (1)

Bij aankomst op het festivalterrein krijg je een polsbandje en een betaalkaart. Deze betaalkaart moet je opladen en dat is het enige betaalmiddel op het festival. Je kunt hem opladen in forinten en een forint is ongeveer 45 eurocent (een gulden). Het lijkt me dat de prijzen van drinken en voedsel enigszins afhangen van de koers van de forint op dat moment.
Een halve liter bier kost tussen de 1,90-2,50 euro, een maaltijd tussen de 3 en 5 euro (ook een ruime keuze aan vegetarisch eten!). Een halve liter bier is erg veel hoor, dat zijn minstens 2 biertjes.
Vanaf dit jaar heeft Sziget een nieuw officieel betaalmiddel, de zogeheten Festivalcard. Met de Festivalcard (Metapay) kun je betalen zonder cashgeld op zak te hebben. Dit zorgt voor snellere en veilige betalingen wat het uiteindelijk voor iedereen aangenamer maakt. Op het terrein zijn meerdere oplaadpunten, hulpdesks en tientallen experts die jou te hulp kunnen schieten aanwezig.
Ook kan je voor € 30,- een Festival Horloge kopen. Dat is dus geen pinkaart, maar een betaalchip die je met een bandje om je pols doet. De kans op verlies is dan natuurlijk veel kleiner. Het horloge is waterbestendig, bierbestendig en zelfs modderbestendig. Kijk voor verdere informatie maar op de site: