kan je Nestea peach kopen in nederland?

Kan je het hier in nederland krijgen? zo ja? in welke winkel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
5.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag het bij de supermarkt, die bestellen het vaak wel voor je.

Antwoorden (5)

Dit product hebben wij zowel in Nederland als in Duitsland bij de ALDI gekocht. Vooral zomers heerlijk tijdens warme zomervakanties. En tijdens het voetbalseizoen gaat deze mee in de sporttas van onze zoon voor in de pauze en na de wedstrijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt online een tray van 12 flesjes bestellen bij http://www.drankdirect.nl/artikel/tray-nestea-peach-pet-12x50cl
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh maar dat is ook wel handig! Maar als ik het wil bestellen gaat de prijs nog eens 25 euro omhoog met de verzendkosten :S
Ja hoor ik heb die een keer bij de kruidvat gekocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons in Zandvoort kan je ze gewoon bij de tankstations kopen zoals BP en hebben ze ze bij CenterParks in de supermarkt die van Jumbo is. AH heeft het hier wel gehad, maar aangezien het een zomerdrank is wordt hij alleen dan weer in het assortiment opgenomen. Als er tenminste genoeg vraag naar is en dat weet ik dus niet.

Als ze hier in tankstations te koop zijn, zijn ze dat bij jou omgeving misschien ook wel in de tankshops.
amc
12 jaar geleden
Ga is een keer naar Euroland daar verkopen ze het ook. :)