waar kun je kleurstof voor drinken kopen?

Ik hoor veel over een toko maar ik woon in overijssel (twente) en heb geen idee waar die ergens zou moeten zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
5.8K

Antwoorden (3)

bij de meeste supermarkten en turkse kleinere supers verkopen ze ook vloeibare kleurstof of kleuroeder voor drank. kijk even goed in jouw buurt, woonplaats. het is dichterbij dan je denkt.

Toegevoegd na 5 minuten:
kleuroeder = kleurpoeder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ooit bij de Xenos voedingskleurstoffen gezien. En verder kan je natuurlijk ook altijd via een webwinkel bestellen. Tegenwoordig hoef je geen credit card te hebben; met Ideal kan je ook betalen. Heel makkelijk.
Bv. http://www.de-zuidmolen.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=16&Lit=VIEW&STIJL=4&QUERY=zmU_ShopArtikel.ArtikelGroepId=107%20and%20zmU_ShopArtikel.Zichtbaar=%27Ja%27&Hmi=143&gclid=CLqG5buhm64CFcVN3godYnkSKw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In enschede heb je 3 toko`s:
Toko tai wing De heurne 16 053-4305658
Toko Het oosten Zuiderhagen 50 053-4315196
Toko lina Kuipersdijk 113 053-7506630