Bestaan er vaatwasser bestendige moka express potjes?

Ik ben gek op mijn moka express koffie potje, maar schoonmaken in de vaatwasser kan niet. Ik zou graag een versie hebben die daar tegen kan maar die kan ik niet vinden.

Dit bedoel ik trouwens met een moka express:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Moka_express

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
1K

Antwoorden (2)

Al zouden ze bestaan, dan nog kun je het beter met de hand doen. De koffie smaak gaat drastisch achteruit door de samenstelling van de vaatwastabletten, en glansspoelmiddel. Ff de borstel er door is veel beter, dan blijft de koffiegeur er als het ware in achter, wat zorgt dat de smaak perfect blijft!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben er nog geen tegengekomen.
Daarnaast raad ik het niet aan om ze in de vaatwasser te doen al zou het kunnen... Je merkt toch dat de middelen van de vaatwasser invloed hebben op het potje.