Waar kan ik café late blik kopen, dat zich zelf verwarmt? En hoe heet dit blik?

Ik zat gisteren numb3rs te kijken en daarin kwam een blik koffie voor. op de onderkant kon je iets indrukken, dan kwam er een reactie tussen 2 stoffen tot 60 graden, waardoor de koffie werd verwarmd.
Wie weet hoe dit heet? Waar kan ik dit kopen?
Want vind dit toch wel super handig!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, ik zag je vraag en dacht: 'die heeft naar Numbers gekeken'. Ik ben ook wel benieuwd, ga er eerst eens op googelen denk ik.

Het beste antwoord

Het dichtstbijzijnde land waar het gedistribueerd wordt, is Groot-Brittannië. Gek genoeg geeft de website alleen geen adres in UK, als je daarop klikt krijg je het Australische adres, en dat krijg je ook als je zoekt voor Nieuw Zeeland:

Hot-Can Australia
24, Green Street
Thomastown, Victoria 3074
Australia
Tel : +61 3 94661344

Fax : +61 3 94640374

sales@hot-can.com.au

customer-service@hot-can.com.au

enquiries@hot-can.com.au

Helaas, in Nederland en omliggende landen is het nog niet verkrijgbaar. Misschien heb je zelf ideeën?

For other Global distribution opportunities please contact:

sales@hot-can.com

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze hebben zelfs soep: http://www.hot-can.com/product.html

(Ja, ik had de aflevering ook gezien, ben meteen gaan googelen op je vraag ;-))

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kunt ze bestellen via Amazon, als je echt heel benieuwd bent:

http://www.amazon.com/Hot-Can-Latte-Heating-Drink/dp/B0046SBJ66