Waarom hebben Amerikanen rode plastic bekers, en nederlands witte

In films als, american pie, super bad, enz, drinken amerikanen altijd uit rode plastig bekers op feestjes, waarom drinken wij uit witte?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die hebben we hier ook hoor! oa te koop bij de action
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb op dit moment van die standaard bekertjes (die je meestal in het wit ziet met van die ribbeltjes) in het rood in huis. Gewoon een keer bij de Makro gekocht. Voor grotere feestjes en bbq's koop ik eigenlijk nooit gewone witte bekertjes, maar wegwerpbekers in allerlei vormen, maten en kleuren. In de VS hebben ze minstens zoveel soorten. Dat in de films die jij noemt schijnbaar altijd rode bekers gebruikt worden, lijkt me toeval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja mijn moeder is tijdje in amerika geweest, en die hadden standaard rode plastic bekertjes bij een bbq of een feestje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de kleur doet je drinken, Kleurgebruik
Dat fastfoodketen MacDonalds de kleuren geel en rood gebruikt is een zeer bewuste keuze, deze kleuren laten eten er smakelijker uitzien en stimuleren trek. ( ook zo bij dranken ) Mensen in een blauwe kamer aten en dronken tijdens een onderzoek een derde minder dan mensen in bijvoorbeeld een rode kamer..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat..eh....

Het beste antwoord

Ik weet niet waarom, maar ik heb zelf in een amerikaanse supermarkt gezien dat ze groter zijn. Dit heeft denk ik met de amerikaanse consumptie cultuur te maken.
Soms zijn ze trouwens ook blauw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

omdat ze dat leuk vinden