bestaan er 5 liter flessen bacardi en waar kun je die kopen?

Ik kan me herinneren dat ik ze wel eens in duitsland heb gezien, maar weet het niet zeker..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
7.8K

Antwoorden (5)

Ik ken wel de 3 liter flessen van bacardi.

Die kun je zelfs online bestellen!

5 liter flessen ben ikzelf nog nooit tegengekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de reguliere markt is alleen de 3 liter verkrijgbaar. Wellicht is het te proberen in het Buitenland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ze wel gezien toen ik met de boot naar New Castle ging. daar op de boot waren flinke flessen en ook meerdere dranksoorten.. Maarja.. Je moet maar net met die boot gaan :')
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dit zijn alleen display items en zo af en toe op Ebay te vinden.
Mogelijk dat dit zelfs 6L flessen zijn, er staat geen inhoud op aangegeven.

Toegevoegd na 4 uur:
De grootste gevulde flessen zijn 3L welke verkrijgbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij horeca groothandels en in duitsland ook alleen bij de groothandels