Het is niet ongezond maar drink het met mate. Er zitten o.a. veel koolhydraten in die veelal niet gunstig zijn voor de lijn. Als je bijv. aan fitness doet met als doel spieren kweken of onderhoud kan je dit tijdens of na drinken. Spieren verbranden de stoffen die in die drankjes zitten en als je te weinig van die stoffen, normaal, binnenkrijgt zullen je spieren afzwakken. Daarom is een goede voeding bij fitness ook zo belangrijk.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aquarius is een sportdrank. En drankje dat je kunt gebruiken na intensief sporten.
Dan dient dit om je suiker bij te vullen, die je verbrand hebt. Daarom zoveel suiker, geeft boost tijdens sporten.

Als gewone limonade is het niet erg goed voor mensen. (net als alle andere limonades)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aquarius heeft sinds kort een nieuw drankje op de marktL zero lemon. geen toegevoegde suikers en slechts 1,4 kilocalorie per 100 ml. een perfect drankje om je vochthuishouding op peil te houden en zeker niet ongezond.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reactie..