waar kan ik kiwi sap kopen?

dat sap dat uit een kiwi komt vond ik zo lekker maar ik kan het niet vinden in de winkels, ik heb bij de AH en c1000 gekeken.
ik heb vandaag zelfs geprobeert het te maken met een sinaasappel pers,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
3.3K

Antwoorden (3)

Kijk eens in het koelvak van o.a. Jumbo en Plus. Misschien is het zelfs toch bij AH te koop. Maar niet dagelijks voorradig omdat het zo puur is.
Anders zou ik zeggen......probeer het eens met de staafmixer.
Succes ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Een groetenboer lijkt me ook nog een optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga ook wel eens naar de groetenboer. Aardige man, hij zegt altijd gedag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-P
super de boer heeft vers kiwisap, in het koelvak.
12 jaar geleden
als je een fruitpers heb kan je het zelf maken.
dus niet met zo een pers maar 1 waar je heel fruit in kan doen natuurlijk wel de schil van de kiwi afhalen lekkerder als gekocht sap trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een blender?