Waar kan ik zo goedkoop mogelijk sterke drank vandaan halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drank maakt meer kapot dan je lief is. Je bent toch geen watje dat je niet zonder sterke drank kunt, he?
ItisILeClerc
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=3C-gi_jAtBQ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, maak je niet druk. Waarschijnlijk gewoon voor een uit de hand gelopen feestje.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
geen betere manier om dat weer onder controle te krijgen

Antwoorden (6)

Ga naar een slijterij.

Vaak is daar wel een goedkope Wiskey/Vodka/etc in de aanbieding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een dirk in de buurt is,moet je daar heen gaan.
Echt goedkoop
12 jaar geleden
En als je vlakbij Duitsland woont kun je daar heen gaan, dat is volgens mij nog goedkoper. Proost!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in Duitsland, daar betaal je een fractie van wat je hier betaald.
v.b. Napoleon cognac V.S.O.P. kost daar maar €6.95. (0.7 ltr.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let wel op flessen met het zogenaamd "Pfand". Die duitser hebben statiegeld op bijna alles van blikjes (0,25 p.s.) tot glazen flessen van vruchtensap (soms wel 2,50 p.s.) dit kan het soms minder aantrekkelijk maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, dit geldt echter zoals je al zegt voor veel fris en bier verpakkingen, niet voor de "sterkere" dranken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, dit wist ik niet dan is het niet van toepassing
Bij de Dirck III slijter zijn ze volgens mij het goedkoopst (in Nederland). "Wij zijn en blijven immers de goedkoopste slijterij van Nederland"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het (lagere) alcoholpercentage bepaalt ook de hoogte van de verkoopprijs. bij mixen ook heel goed te gebruiken